måndag 12 januari 2009

Fler bilder innifrån huset! ...& ett par kort...

Först ut är en bild från tv-hörnana, fast det komer bli ändring där redan denna veckan antagligen, för nu ska våra nya soffor komma!
Sedan har vi tapet mästarna, väggen de tapetserar är över 5 meter! Det är den blivande trappuppgången (trappan ska förövrigt komma denna eller nästa vecka). Har varit helförälskad i den tapeten seda vi började kolla på tapeter till huset & nu äntligen ficka jag ett ställe att ha den på! *nöjd* Som "tillbehör" blev det en ljust beige tapet (av samma struktur, men andra färger, som finns i tya ALLA de andra rummen, nä då vi har inte alls fastnat för den tapeten...) En bild från sovummet, denna gången blev inte tapeten så orange som förra gången jag visade den...



En halvtaskig bild på mat-delen, fast ni får tänka den utan allt småplotter för nu har julen åkt ut för i år!


En liten Amanda som "går in" det nya hallgolvet.


& så två suddiga bilder på ett par kort som jag FAKTISKT hunnit göra de senaste dagarna!













Det var allt för denna gången, återkommer med bildet på sofforna & trappen när de har kommit på plats!



8 kommentarer:

Smurfan73 sa...

Vad fint niu får det i nya huset !!! Ja nu vilar jag massor..har blivit så frutansvärt trött den sista tiden åsså... Men max är på dagis måndag tom torsdag 9-15 så då kan jag ju verkligen vila med =) Idag har jag varit in på akupunktur, hoppas det hjälper mot den jobbiga foglossningen jag har fått. Kramis

Camilla sa...

Åhh va fint!!! Tack för titten:). Och fina kort har du gjort!!! Nej jag hade INTE sett dessa...*fniss*

Kram

Vixen sa...

Ni verkar verkligen få det fint i huset!! Fina kort du dessutom hunnit med att göra.

Michaela Lejonberg sa...

Va fint ni har fått det! Har ni fondväggar i alla rum? Och va fina kort du gjort!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vad roligt att få se hur fint erat hus är! Sååå snygga tapeter, den på fem meterväggen verkar supersnygg!
Dina kort är så gulliga med!
Kram,
Lotta/ FruH

Camilla sa...

Välkommen till mig för att hämta något

Kram

Cornelia sa...

Vad det är roooooligt att följa ert husbygge! Tack för att du delar med dej!

Och ja, vilka tapetMÄSTARE!!! *imponerad* Har själv också sysslat med den där typen av arbete... fast först skulle vi sätta gips i taket och jag ramlade ner och höll på att mer eller mindre slå ihjäl mej... *S*

Tack för kommentar hos mej!

Cornelia sa...

Hej igen!
Du har en liten sak att hämta hos mej, om du vill...?