måndag 23 februari 2009

Pysseldag & kan själv!

Amanda KAN SJÄLV! Tycker hon iaf... Jo hon är duktig & ja det är klart att hon får försöka själv, men när tiden börjar rinna iväg så blir man ju lite stressad... Det går väl an de dagar man bara sak vara hemma, men när det är dagis & jobb, då är det ju en fördel om hon åtminstone har fått på sig kläder (hon får gärna välja själv, blir det klänning så har hon ju extra kläder i väskan om hon börjar frysa...) idag gick hon i blöja fram till middag, men är hon nöjd så är jag nöjd ;)

Sen har jag hunnit med att pyssla lite! I torsdags var Linda & Mikaela här (& underbara mamma som passade Amanda så jag han få nåt gjort med!) Jag fick almanackan (+ två almanackskort som jag inte kan visa än) & ett receptkort gjort. Grattiskortet gjorde jag en annan gång, men jag har inte hunnit lägga upp det här innan. Känns så skönt att få förverkliga några av idéerna som virvlar i skallen!







6 kommentarer:

monica sa...

WOW!!! kalendern gillade jag skarpt! Jisses vad er söta dotter växer, härligt med egen vilja ;-)

Ha det gott!
Kram!

Li@n sa...

Vilja är bra...i lagom mängder *fniss* Och visst är hon stora tjeje och då kan man massor själv. Min store son klappar mig på huvudet och undrar hur jag har det "där nere" (men ojdå hur dumt lät inte det *hrm*)
Lyckliga du som har en massa ideér att förverkliga! Mitt huvud är alldeles tomt..fast det är ju å andra sidan trevligt att spendera tiden med att surfa in hos er andra.. det där blåbärsvanilj...mm måste jag titta närmare på, både receptet o kortet.
Almanacka kommer jag sno rakt av.

Må så gott
kram Lian

Camilla sa...

Vad mycke fint det var här!!! Och va duktig dotter du har:).
Gillar almanackan...

ha det så bra!

Kram

Camilla sa...

Heeeej
Precis när jag skulle ta bort motiven såg jag kommentaren, så jag vet inte vilken av dom du kommenterade och ja jag har gjord bakgrunden själv.

Kramar i massor!

Li@n sa...

Hm inte hittat någon lucka ännu..är ju så sugen på att knycka din almanacka..

Må så gott
kram Lian
Pst du har något att hämta hos mig.

Petra sa...

Så många fina kort du gjort sen jag kikade in här sist. Och roligt att se framstegen med huset.
Ha det så bra.
Kram
Petra