måndag 28 september 2009

hus uppdatering

Jaha då var det dags för en uppdatering från övervåningen, det går framåt i en rasande fart! :) Bilderna är över & under är från sovrummet, 2 vita väggar med grov struktur (fiskbensmönstrad). & tro det eller ej men det blev inget träd/blad mönster i sovrummet också, utan en medaljongtapet & båda är faktiskt nöjda! Dock är färgen lite svår att beskriva... blå-grå-lila typ... Fint blev det iaf & det är ju huvudsaken!

Sen har vi hallen, där är det 3 olika tapeter... En enfärgad turkosblå, en ljusbeige/naturvit...
...& en mönstrad. Den enfärgade blå är i samma färg som bottenfärgen i den mönstrade & den mönstrade & den vita är samma som nere i hallen.


Dedde & Amanda in action! Helt otroligt hur tålmodig Amanda är!


Här är en av väggarna i Amandas rum, blå precis som hon ville :) De andra 3 kommer att bli rosa med svaga konturer av mörkare rosa blommor.









Här har vi lilla mig som lacerar tak, tack & lov att det äntligen är klart! Det var inget bekvämt alls!

Japp nu vet ni iaf lite hur vår övervåning ser ut :)
Ha en härlig dag, här är det riktigt höstrusk idag!

1 kommentar:

Lisbet sa...

Hej igen.
Jag har lagt in dig på min bloggrundan. Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.

Underbara tapeter du har hittat. Gillar de lite dova färegerna.

Ha en underbar helg