tisdag 20 oktober 2009

Nytt från övervåningen

Först ut är mitt efterlängtade pysselrum, eller en liten glimt av det iaf... Invigde det igår, men korten kan jag inte visa än! Känn så underbart att äntligen slippa asa allt fram & tillbaka ur garderoben! Sen har vi Amandas rum, det ska dit en liten säng som jag ska måla vit först (min gamla säng :) ) & lite hyllor.



I hallen har det inte kommit upp så mycket möbler än, men Andreas har fått upp sitt efterlängtade akvarium, som han blev så nöjd med att han vill slänga ut hörnakvariet nerifrån & köpa ett likadant som här uppe fast i svart... Det tycker INTE jag!!! Trist att ha två nästan lika dana ju, dessutom passar hörnakvariet så bra där det står!



Sist ut är vårt sovrum... Inte så mycket att säga om det, förutom att spjälsängen ska ut när Amandas nya säng är ihopsatt...







Ser fram emot foder runt fönstren så att gardinerna kan komma upp, sen är det bara några möbler till som fattas & så är hela huset klart!!!

Nu ska jag snart till Växjö & träffa tjejerna från jobbet, äta lite gott å snacka lite skit ;)


1 kommentar:

Camilla sa...

Hejhej
Hoppas du hade en trevlig kväll/dag(?)!
Va fint ni har fått det.. Är sååå dålig på att kolla in i alla bloggar...*Skäms*

O massor av fint har du gjort åxå.

Ha det så bra

Kram Camilla