torsdag 25 mars 2010

Äntligen vår!

Hittade en mysig skiss i landstokens blogg jagblev nöjd mer resultatet, men känner mig lite tråkg när jag jobbar efter skiss för det blir alltid "precis" som på skissen. Trotts det så är nog 60% eller mer av mina Lo's gjorda efter just skisser... Vad tyder det på? Dålig fantasi kanske... eller är det bara lathet? Som vanligt gör jag innan jag tänker, hade jag gjort tvärt om så hade jag satt dit titeln "mat" först & band + spets sen så att de hade blivit ungefär lika långa... Men jag är van vid att vara efterklok ;)
Pysslade ihop ett litet vårigt grattiskort också, gillar både textstämplen & flickan med holken mycket, speciellt ihop :)
Nu ska jag diska, sen blir det våfflor på altanen i det underbara vårvädret! Våfflor idag är ju ett måste, våffeldagen till ära, synd bara att det inte är någon som kan komma hit & fika med mig... Skulle fikat med grannen egentligen, men hon ligger på bb med sin lilla nyfödda flicka (så hon har en bra ursäkt för att missa fikat idag ;) ).

4 kommentarer:

Pysselmakaren sa...

jättefin...kul att du är med :)
kram
Helena

Empire of Roses sa...

Åh det var skitlänge sedan jag var hemma hos er ju.... våfflor.... <3

Tessalonika sa...

Vilken fin tolkning du gjort!! Jag håller med dig att det ibland kan kännas lite tråkigt att skapa efetr skisser om man gör det ofta!! Jag brukar ha skissen framme en stund och sedan brukar jag lägga bort den för att kunna pilla dit "MIN" toutch på layouten!!
Kul att du är med och tolkar mina skisser!!
//Tessalonika

monica sa...

Hej!
Har "lånat" bilden till Landstokens blogg, säg till om det inte är ok, då plockar jag bort den!

Härlig tolkning!