torsdag 6 oktober 2011

semestern är slut ;)

Blev visst ett oplanerat sommaruppehåll i bloggen... Nåja nu är hösten här & jag gör väl ett nytt försök att uppdatera :)Ett födelsedags kort till min svägerska om jag inte minns fel, hon är väldigt trädgårdsintresserad så tyckte fågelskrämman passade henne fint :)

Vet inte vad som hände med korten över & under här, de vände sig när jag la in dem här & jag lyckas varesig vända tillbaka eller ta bort dem... Så det blir till att vrida på huvudet ;)








Inte några kort att lägga på lager, de jag hinner göra är antingen till någon jag själv ska ge ett kort eller på beställning. Hade varit roligt med ännu några fler beställningar så jag hade varit "tvungen" att sätta mig & skapa lite oftare ;)



Sist ut ett blad till mamma & pappas almanacka, snart dags att börja på nästa års!


Hej så länge!


Inga kommentarer: