fredag 9 augusti 2013

Ett inlägg om året är väl lagom ;)

 Här gödslar vi inte med inlägg precis...

Fick en fin kartong (eller jag det var ju innehållet som var den tänkta presenten) men asken var så fin så jag passade på att klä om den igår, washitape, spets & diverse blommor senare så blev den ännu finare :)
Tape, glitterlim, pärlband & de flesta blommor kommer från scrap it up.
Spetsen från Hemtex & resten ur privata gömmor.
(De tre största blommorna (2 rosa & en vit) har jag gjort själv av fyra enkla blommor efter ett tips från Lina Larsson i Scrap it up's katalog).
Scrap it up är ett home party företag som jag har blivit konsulent åt, så är det någon runt ljungbytrakten som vill ha en visning eller en katalog är det bara att höra av sig! (alexandrajonsson83@gmail.com)
Ett slidestep card som en kompis fick när hon fyllde år.
Rosor & swirl kommer från Pysselmakaren, svart cs, grattis-stämpel & 30-charm från Scrap it up & resten vet jag inte riktigt var ifrån det kommer...

Sista semesterveckan för i år är snart slut, precis som sommarvädret verkar sjunga på sista versen.
Kan ju hoppas att den antågande hösten betyder mer tid för pyssel, men tiden verkar ha en benägenhet att springa alldeles för fort oavsett väder!

Inga kommentarer: