måndag 16 juni 2008

sen nationaldag...

Jaja bättre sent än aldrig, här kommer ett nationaldags kort som "fastnade" i min kamera (inte helt ovanligt...) Skulle hem till svärmor på nationaldagen, så när jag satt å knåpade i mitt lilla rum så tänkte jag att jag kunde ju göra ett litet kort till henne av allt blå-gult spill jag hade liggandes på bordet (efter divärse studentkort, varav jag bara kom ihåg att fota ett...) Dessutom fick jag ju användning av den söta stämplen från panduro!
Måste beklaga mig lite också... Min kamera har gått sönder & jag känner mig helt handikappad! Inte nog med det så fyller min lilla Amanda 1 år på söndag & då vill jag ju inte va utan kamera!!! Så nu måste jag antagligen panik köpa en i veckan, vet inte hur jag ska få råd & va jag ska köpa förnågon, men hoppas det löser sig... har ju fortfarande en fåfäng liten förhoppning att den plötsligt ska börja funka igen... Stor chans va... Några förslag på nån hyfsad kamera som inte är så dyr...???

2 kommentarer:

Camilla sa...

Härinne var det mysiga färger. Man skulle kanske fixa till sin egen lite??? Hmmm. Vad du är duktig som fixar och donar..

Blir lika lycklig varje gång jag ser ditt rabarberalbum, det är sååååå fint *avis*.

http://lottafruh.blogg.se sa...

Så sommarfint du har fått här inne - jättefräscht! Hoppas att din kamera vaknar til liv igen, så typiskt till första kalaset!
Din svärmor måste blivit glad för ditt charmiga och fina kort!
Kramar,
Lotta/ FruH