torsdag 6 november 2008

hus & kort

Det blir visst långt mellan gångerna... Först ut är ett tack kort som jag gjorde på beställning åt min mamma, hon skulle skicka det till en väninna (& vänninnan hade fått en squash av mamma så receptet passade ju bra...) Blev riktigt nöjd med kortet tillslut! Tapeten är ett smakprov på vår storarumms tapet (den ska sitta på de två kort väggarna, på långsidorna blir det en enkel vit tapet).
En liten bit av tvättstugan...



Tapet & golv på toaletten...


...tak & bård på toaletten

Ni ser ju att det går frammåt! Fast egentligen så är det ännu mer gjort nu... orkade inte fota igår när jag var där bara... Hoppas jag kommer ihåg kameran i helgen istället... Tapeterna är beställada (& förhoppningsvis hämtar Dedde dem idag) till sovrummet & storarummet. Imorgon ska jag till Växjö & förhoppningsvis köpa golvet till sovrummet, köket är på plats (förutom bänkskivorna som kommer v47). På toaletten är det bara foder & duschstång + vägg som saknas & så ska golv & tapeter in i sovrummet & stora rummet, sen flyttar vi dit! & jag har fortfarande inte packat en enda grej...
Ha det gott så hoppas jag att jag återkommer med mer bilder snart!




2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh va kul att se lite nya hus bilder:).
Fint receptkort har du gjort åxå.
Va spännande att snart få flytt in va;)?
Ha det så bra

Kram kram

http://lottafruh.blogg.se sa...

Härligt kort, blommorna är kanonfina!
Vad kul att erat hus snart är klart och ni kan flytta in! Tapeten med träden är urfräck och det kommer är bli super med den på väggen! Ha det fint!
STOR KRAM,
Lotta/ FruH