torsdag 23 oktober 2008

Tjuvkik



Så kom äntligen mattläggaren efter viss försening (& en utskälling) som kullkastat planerna ett tag frammöver... Nu är det matta på väggar & golv på toaletten & matta på golvet i tvättstugan/groventren, väven håller pappa & Andreas på att sätta dit & måla (ni skulle fått ett smakprov men batterierna i kameran strejkade innan jag han ta något foto...) Måste säga att jag beundrar dem för att de orkar hålla på & slita där nästan varje kväll trots varsit heltidsjobb! Stor kram till er båda två från mig & Amanda, & en till farmor G-M för att du alltid ställer upp & passar Amanda när det behövs (vilket ju blir rätt ofta)!




Här kommer två foton från huset som jag han ta innan batterierna dog... Det övre från en väldigt mörk toalett... & det undre på golvet i tvättstugan (med en stor ljus blixt mitt i...) Ska försöka ta lite fler bilder i helgen när det är ljust ute & jag har batteri i kameran...

Det blev en liten uppdatering iaf, var ett tag sen sist!

3 kommentarer:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Dessa hantverkare....skönt ändå att din make är så händig och kan göra så mycket själv - medalj åt honom!
Tjusigt golv du har, vi har valde samma när vi gjorde om i ett badrum härom året med!
Ha det toppen!
Kramen,
Lotta/ FruH

Unknown sa...

Hej!

Ja det händer uppenbarligen grejer hemma i småland. Som byggexpert får jag säga det ser riktigt bra ut. Som bror lika så.

Tips: du borde lägga *köp nu* länkar direkt på önskelistan. Klappat och klart. Och nej jag vet inte vad jag önskar mig. En hembiljett till jul kanske?

Kram,
Andreas

Michaela Lejonberg sa...

Det golvet har vi något mörkare av i vår hall o kök. Det är underbart!