tisdag 25 augusti 2009

Kycklingar & kort

Måste ju bara visa en bild på mammas & pappas söta kycklingar, vet att det finns åtminstone en till som inte kom med på bild, den är så fin alldeles ljusgrå med svart näbb *söt* Bilden är tagen för ca 3 veckor sen, kan ju säga att de är betydligt större & mindre duniga nu än när bilden togs! Har fått en till beställning på ett bröllops kort, har blivit några stycken nu i sommar & det är ju jätteroligt! MEN jag börjar bli så trött på mina stämplar (har ju ingen figurstämpel med nåt bröllopspar så det blir bara hjärtan & texter jämt, fint i & för sig, men lite tråkigt för mig i längden...) Har hittat en fin stämpel som jag vill ha, ett brudpar i vagn från wiff of joy, drömma kan man ju alltid ;)



Ett litet grattis kort all lägga på lager (det börjar bli tomt i min lilla låda!) Tycker denna stämpeln är så skön!



& så har Amanda pysslat & klistrat igen :) Ett födelsedags kort till Mormor, hon har fått lite hjälp med texten, inte så lätt för en 2 åring att hålla isär alla bokstäver än ju ;)



& så var jag ju tvungen att göra ett kort till kära mor också förstås :)
Vill ha fler pearl makers!!!!! (Men mest av allt behöver jag ett nytt alfabet till min groda!)



Kramar från mig!

2 kommentarer:

Li@n sa...

Men såklart!! "Äpplet faller ju inte långt från päronträdet" en kretiv mamma kan ju inte få annat än kreativa barn eller hur!

Jättefina kort!
kram kram
Lian

Emma sa...

Oj vad kul att hitta din fina blogg.
Så många fina kort du gjort, en fantastisk inspirationsblogg!

Kram kram
din granne Emma
emmgot.blogg.se