måndag 3 augusti 2009

student, konfirmation & en blåbärs sessa :)

Först ut blir en bild på mig i en superfina klänningen min syster har sytt till mig (på tre dagar!!!) hade den på ett bröllop i lördags. Gjorde så klart ett kort till brudparet också, men när jag skulle redigera det så upptäckte jag att jag glömt & fota det!!! Klantigt... Får väl hoppas jag kommer ihåg att göra det nån gång när jag hälsar på dem istället...
Sen en bild på vårt senaste tillskott till huset, en finfin lampa som vi hade tittat ut & sedan fick Andreas presentkort till den när han fyllde år förra veckan.

Liten Amanda i blåbärsskogen, hon är så imponerande tålmodig i skogen!


Här är student kortet som min syster fick (som jag hade glömt att fota innan jag lämnade det, men bättre sent än aldrig...) Hon gillar amerikanare ;)

Och så sist ut ett beställningskort, blev med lite kort varsel så jag fick svänga ihop det lite snabbt en morgon innan jobbet... Visste inte om det var till en tjej eller kille så jag försökte göra det rätt neutralt. Blev rätt nöjd med tanke på förutsättningarna! :)

Ha det så bra gott folk!
Kram från mig




1 kommentar:

Pyzzlis sa...

såå fina kort, titta runt lite i din blogg och så mycket fint det finns. inspirerande tycker jag.

såg att du undrade på alternativa stängningar på kort. jag har testat "kardborrepluttar". Finns ett kort på min blogg(http://pyzzellandet.blogspot.com/2009/07/semester-och-tavling.html) där jag använt mig det av. Blev rätt så bra, lite klumpgt kanske men lättare att stänga.
Tack för fin inspiration i din blogg.