torsdag 3 december 2009

Har ju inte hunnit få in bilder på det jag gjorde på julpysseldagen jag & Emma hade med Mikaela & Anneli :) För övrigt en MYCKET trevlig dag! Först ut lite närbilder på det tovade som blev dekoration till kransarna... De är lite frostiga för jag tog fotot igår när frosten hade lagtsig så fint överallt (men det blev ju som en vit hinna över de tovade grejerna...)

Här är de båda kransarna jag han göra. Vi fick massor med mossa & annat över så idag ska jag försöka hinna göra några kransar att ge bort...


En tändsticksask blev det också & ett julkort, men det har jag valt att inte fota än...
Nä nu är det nog dags att ta tag i dagens bestyr, cupcakes, sirapsbröd & kransarna! Sen får jag väl hinna med en disk & lite dammsugning också...
Hoppas alla får en fin dag! Jag är lycklig iaf, för här är det minusgrader, frostigt & lite snö :D



1 kommentar:

Empire of Roses sa...

Oh nu när jag såg din tändsticksask kom jag på att jag måste provstämpla stämpeln jag fick av dig~ ^^vet fortfarande inte hur den ser ut.... XD