måndag 23 november 2009

Monoromatisk utmaning

Hittade en tävling i Handarbetas scrapblogg också. Utmaningen var att göra ett monochromatiskt kort, alltså man får bara använda sig av EN färg (i olika nyanser), foto var tillåtet i andra färger (inte så ofta man har ett monocromatiskt foto ju...) jag hoppas det gällde även på kort så det inte bara var på Lo's... Annars hade jag ju inte kunnat göra mitt julkort eftersom samma foto ska vara med på alla mina kort! Det var verkligen en utmaning att inte få med några andra färger, så slutresultatet blev inte riktigt som jag tänkt från början men jag är supernöjd & det var riktigt roligt att göra!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastiskt sött kort! Så roligt att du vill vara med i tävlingen =D

Kram
Malin

Emma sa...

Vilken varm känsla man får av detta härligt röda kort! håller tummarna för dig även i denna tävling!
Kram
Emma

monica sa...

Alltid lika läckert med monokromatiska alster!!! Stämpeln du undrade över är från Inkido (helt underbar...)