måndag 14 juli 2008

Innertak & kort

Nu har all pärlsponten satts up på nedervåningen så nu har vi ett fint innertak! I veckan kommer förhoppningsvis elektrikern & killen som ska gräva brunnen. När elektrikernär klar så ska innerväggarna upp & sen är det ju så gott som klart ;) eller iaf en god bit på vägen...

Har hunnit med ett par kort också (Amanda & jag tog ledigt från husbygget ett tag nu när bräderna var målade & det inte fanns så mycket för mig att göra, var hemma nästan hela helgen...). Korten blev ganska lika i upplägget men färg & motiv kan göra stor skillnad, gillar mina tapet-prover skarpt (papprerna på piratkortet), papprerna på kortet med Penny Black stämplarna är i från Cia på veckoutmaningarna på Hobbyhusets forum där jag hade turen att vinna en vecka.

Ha det gott! Nu ska jag skriva recept till ett par receptswappar... Om jag inte somnar över tangentbordet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar piratskortet.Super fint!

Casa Ottman sa...

Jättefina. Hoppas att vi ses snart
Hälsningar
Helena

Li@n sa...

Gillar korten skarpt, Skepp ohoj, hissa Jolly Roger!

kram
Lian