fredag 4 juli 2008

Utmanad av Millas

har blivit utmanad av Millas i hennes blogg!

Beskriv först reglerna-
Svara på alla frågor-
Välj ut de personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din-
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
*Handla
*Ta reda på vilka tider jag ska jobba nästa vecka
*Byta vår boxer som har pajat igen...
*Blogga =)
*Grilla hos pappa

Vad gjorde du för 10 år sedan?
*Hade sommarlov mellan 8:an & 9:an (om jag inte räknat fel) & bodde hemma hos mina föräldrar. Konfirmerades & var i paris med en kompis & våra mammor, samtidigt som forbolls VM så det var extra mycket folk & fest! Såg dessutom bröderna Hanson i eifeltornet, de var ju väldigt inne då så gissa om jag & Anna var lyriska!

Ställen du bott på
*Hos mina föräldrar i Tuna (hus på landet)
*Här i Agunnaryd (också hus på landet)
*Snart i ett hus även det på landet i Romborna

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Sätta in pengar på diverse olika konton/fonder
2. Skänka till välgörenhet
3. Resa
4. Shoppa, tänk så mycket pyssel man skulle kunna köpa!
5. Ha en stor fest för släkt & vänner!

Jag utmanar: Smurfan73 & Landstoken

2 kommentarer:

Camilla sa...

Kul att se vad du svarade!!

Tack för att du tog dig an utmaningen!!

Ha det gott.. Söt lillan din är!

Smurfan73 sa...

Nu har jag svarat i min blogg :-)