torsdag 12 november 2009

Kort & nymålat

Ett grattis kort som Daniel fick i lördags när vi var där på kalas, båten kortet syftar på hans senapsgula båt (som visserligen inte är en segelbåt men ändå...) Stämpel motiv från panduro, sjöfigurerna från tiimari, mönsterpappret har jag fått i present av min syster & vet tyvärr inte var det kommer ifrån... Brunt cardstock som stomme & lite blått som matta under motivet & mönsterpappret. Mini öljetter i mörkgrönt som jag fick på köpet en gång för läge sen när jag beställde från scrap adicted (i hörnen på motivstämplen) & så lite punchinella & snöre från bra att ha lådan. Just det, tror grattis stämpeln kommer från kortmakarna(?) & så en av mina 2 äntligen färdigmålade & omklädda stolar, blev supernöjd (om man inte synar allt för nära...)
Här är Amandas säng, som jag hade när jag var liten, men då var den rödbetsad... Nu har den blivit vit (men tyvärr lite rosa flammig på vissa ställen eftersom betsen ville tränga igenom...)

& så klart missade jag att ta före bilder på både stolarna & sängen :( typiskt mig!

2 kommentarer:

Emma sa...

Fin fint!!
Gillar stolarna riktigt mycket!!!
Längtar till imorgon, längtar att få smaka jul-chokladen :-D
och att få se hur fint ni fått det.

Kram kram
Emma

Li@n sa...

Men vilka underbara stolar!!!
Ska raskt hoppa vidare för att se hur du har det i ditt pysselrum.

Ha en fin helg
kram kram
Lian