söndag 15 november 2009

mummsig muffins!

novemberFörst ett kort till en liten kille som fyllde 2 år i början av november, glömde visa det sist... & så har jag bakat supersmaskiga cappuccino cupcakes idag, skulle ju ha Karin & Therese på besök så jag blev sugen på att baka :)
Igår hade vi grannarna Emma, Morgan & Max på besök, killarna spelade TV-spel & tjejerna pysslade, men jag var så trött så det blev bara ett julkort! Men en supertrevlig kväll var det iaf! Nu har jag bara 19 julkort kvar att göra... Äntligen druckit första glöggen för i år med, så mummsigt!

2 kommentarer:

Empire of Roses sa...

Wahh hoppas du sparat några muffins tills jag kommer hem de lät jättegoda! Haha har börjat med min blogg igen nu :) /Mikaela

Articsisters sa...

Hej i höstrusket. Nu är jag ute på surfning och behöver du en kalender dör 2010 kan du hämta hem den från vår blogg. Den är gratis.

Underbara muffins.

Lisbet