torsdag 25 februari 2010

Äntligen verklighet :)

Först ut ett beställningskort till ett dop, hon ville att det skulle gå i rosa, inte mig emot :) & här är lon som jag gått & funderat på i över ett år! Jag älskar fotona & texten (till vänster), men sen har jag inte kommit längre, idag tog jag äntligen tag i det! fast jag är lite tveksam till dekorationerna, (rosen måste vara där för att man ska kunna dra ut hela texten) men de andra två... vad tycker ni?
Blev så sugen på en bröllops lo, lär ju aldrig få göra nån om mig själv, så det är ju tur att man har kompisar som gifter sig! Detta är min allra äldsta vän, vi har känt varandra sen bb & gått i skola ihop ända upp till gymnasiet! Titeln har jag skrivit ut från words & sen kalkerat... Swirlstämplarna är stämplade med två olika nyanser på samma gång. Tyvärr blev korten suddiga & lite förvrängda i färgerna för det var lite mörkt när jag fotade...


Här kommer ett beställningskort till, också till ett dop, han ville gärna ha med en bil & det skulle vara lite grabbigt, det blev rätt enkelt för jag har helt enkelt inte så många grabbiga dekorationer... Något jag bör införskaffa!


gillar verkligen z-vikningen :)


Idag har Angelica varit här & pysslat (sportlovsaktivitet ;) ) Mina första steg lo'n & ett kort fick jag gjort, men det han bli för mörkt för att fota kortet så det kommer en annan gång!
Japp det var allt från mig för denna gången!
Kram

2 kommentarer:

Emma sa...

Åhh vad fina, satt en kvart och bara tittade på alla detaljer!
Så vackert bröllops-LO:n var,
Nu vet jag vem jag ska anlita till att göra LO med mina bröllopskort i alla fall (inte för att det någosin kommer hända att jag gifter mig.. hi hi) Sååå vackert!
Tycker LO:n på Amandas första steg är helt perfekt, inte för mycket och inte för lite, helt perfekt! Måste få se texten nästa gång jag är hos dig!
Kram kram

Camilla sa...

Underbara alster. Gillar Lo´n med din dotter på massor. Och bröllops layouten är ju helt underbar!

Kraaam