torsdag 11 februari 2010

Syrran har fyllt 20! Grattis! Lolita inspirerad som hon är (& eftersom hon syr typ alla kläder själv) så beställde min bror ett gäng med strumpor till henne från Korea (som hon själv valt ut) tror jag det var, & inte Japan som jag skrev i kortet... ;) Men grejerna hann så klart inte fram i tid utan jag fick göra ett presentkort till henne, tyckte det passade bra med en strumpa eftersom det var det paketet innehöll :) Försökte rita en på frihand först, men kass på att rita som jag är så fick en av Amandas strumpor aggera mall tillslut, funkade perfekt i storlek :) Skrev dit "presentkort" på foten också, men det råkade bli efter att jag hade fotat... & så fick han förstås ett "riktigt" kort också :) Tyckte mönsterpappret passade henne bra, hon har sytt en kappa i ett tyg med ett mönster i samma stil!

Fick en beställning på ett dopkort...


... & på ett kort till en dam som fyllde 45 år, hon gillar lila :)


Har egentligen gjort ett kort till, men personen i fråga har inte fått det än, så jag får väl vänta med att visa det ett tag till för säkerhet skull...

3 kommentarer:

Emma sa...

Ååååhh vilka fina kort,
längtar till pysselkväll nästa vecka!
Kramar

monica sa...

Sååå snygga kort!!! Kul idé med strumpan!

Empire of Roses sa...

Pssst! gissa En gång till, men det börjar närma sig nu ;P