torsdag 25 september 2008

Livet rusar...

...alldeles för fort! Har hunnit med inskolning, första arbetsdagen & en scrapträff sen sist. Jobbade min första dag i tisdags (efter föräldraledigheten) det var roligt att va tillbaka, även om jag är glad att jag bara jobbar halvtid nu! Till skillnad från typ alla andra jag känner så trivs jag utmärkt med att bara gå hemma å pula (vilket de flest har svårt att förstå hur jag kan trivas med det...). Amanda verkar trivas på dagis iaf & det känns skönt!

Var ju på en scrapträff i södraljunga i lördags också, som Linda (Lindopz) & hennes mamma höll i. Det var väldigt trevligt & jag hoppas på en fortsättning! Var tyvärr tvungen att gå redan vid fyra för jag skulle på kalas, vilket ju i & för sig också är väldigt trevligt! Fick 2 kort & 1 lo gjorda, vann 2 priser (båda på utlottning) en på namnet (4 papper & 1 bit punchinella) & en på lo'n (ett block från dcww (heter de väl?) med hund & katt papper) Blir ju så glad när man har turen att vinna!!!

Här kommer det ena kortet, gjort efter en skiss utmaning.

Det får komma en husuppdatering senare, Amanda sitter & sover i mitt knä nu, ska nog gå & lägga henne istället för att sitta här...

Höll ju på att glömma att puffa för min PIF som finns ett par inlägg längre ner, glöm inte att skriva en kommentar där senast 30/9 så är du med i utlottningen!

4 kommentarer:

Ankie sa...

Så fint kort du gjorde på träffen. Härliga färger, blev så glad av det.

http://lottafruh.blogg.se sa...

Grattis till dina vinster, det är alltid roligt! Gulligt kort i en av mina favvofärger, lila!
Skönt att det går bra med inskolning och ditt jobb!
Kram,
Lotta/ FruH

Camilla sa...

Åhh vilket gulligt kort. gillade färgerna..
Tack för de gulliga kommentarerna i min blogg.

Prova att göra mappkort.. det är jätteroligt. hojta om du vill ha beskrivningen.

kram kram

Anonym sa...

Gulligt kort!!