söndag 7 september 2008

Två "bra att ha" kort

Har gjort två kort att lägga på lager... Undra om jag någonsin kommer att få dem sålda, tycker det går fruktansvärt trögt på den fronten nu... Tycker bröllopskortet blev mysigt, om man bortser från att jag höll på att bli TOKIG på symaskinen som jag måste lämna in på service innan jag använder den igen... Detta kortet är jag sådär nöjd med, men vem vet smaken är ju som baken så det kanske finns nån annan som tycker det är fint...
Håller på med mitt första julkort för säsongen också, men jag har inte riktigt kommit i julstämning än så det går lite trögt...

För övrigt så är jag inne på min sista dag som mammaledig med Amanda nu, imorgon börjar inskolningen på dagis, känns lite vemodigt, men hon kommer nog att trivas & det ska bli kul att träffa lite folk igen. Sen jobbar jag ju bara halvtid så jag får ju några lediga dagar i veckan med henne ändå!
Huset går också framåt, eon krabbar lite men vi har FÖRHOPPNINGSVIS snart elen inkopplad iaf... & snart är det dags att åka till IKEA & handla kök, det ska bli kul!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vilka fina kort!!

Nyfiken på huset åxå jue!

Kramar