måndag 8 september 2008

PIF dags!

Vann en PIF i Millas blogg för ett tag sedan, idag fanns det ett kuvert med en massa roliga saker i min brevlåda! Blev så sugen på att sätt mig & pyssla med en gång, men först ska jag hinna med en massa andra saker... TACK Milla för vinsten iaf!!!
Så nu är det ju min tur att föra Pif'en vidare, skriv en kommentar i detta inlägget senast 30/9 så drar jag en vinnare sen som får en liten överraskning på posten, scrap-relaterat så klart!
Här är ett receptkort till en pizza swapscrappiz forum. Den är smaskig vill jag lova! Fick tillbaka recepten idag så nu kan jag ju lägga ut mitt kort.
Detta kortetblev jag riktigt nöjd med, var längesen jag gjorde ett kort utan text, men tyckte det passade lika bra utan på detta, som tur var för några dagar senare behövde jag ett kort utan text =)
Så har jag fått ihop mitt första julkort för säsongen, eller nästan iaf, det ska dit ett foto på Amanda & lite text på insidan, men fotona är inte tagna än så det får vänta...
Första inskolningsdagen på dagis idag, det gick bra, tog nästan en halvtimme för henne att tina upp & börja leka, men sen var det full fart =) De andra tre barnen som också skolades in nu hade lite mer dagisvana från äldre syskon, det märktes... Men jag tror hon kommer att trivas där!
Nu ska vi ut & se om vi hittar nån svamp!

8 kommentarer:

Camilla sa...

Kul att du tyckte om sakerna.. Ska hålla lite kolla om jag känner igen någon av sakerna;).

Ha det så bra!

Carola sa...

Jag är gärna med och Pif;ar.

Marja sa...

Tar en lott hos dej med ;-))

Mycke fint här inne!!

Kram

Pippin sa...

Fina kort du gjort, tyckte mycket om julkortet och hängelflickan. Tar gärna en lott till Pifen.

Linda sa...

Puff det var ju julkort man ska hinna med. Jag tar gärna en lott och sen kan vi kanske hinna med en fika någon dag. Linda

Unknown sa...

passar på att ta en lott

Pippin sa...

Tar gärna en lott till Pifen.

Cornelia sa...

Vilket gulligt crisscross!

Och jag vill såklart gärna ta en pif-lott!