onsdag 20 augusti 2008

Jag har fått en award




från Milla & ifrån Lotta/FruH!
Tack gulliga Ni! Speciellt tack till Lotta som hjälpte mig att få in bilden i min blogg!!!
Nu vill även jag ge denna award till 7 personer.
Svårt finns många jag skulle vilja ge den till, men de flesta har ju redan fått den av de jag brukar besöka... Här kommer de nominerade iaf:
Cirtonlime
Landstoken
Leamon
NetteR
Lian
Reglerna för det hela:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominate

4 kommentarer:

Casa Ottman sa...

Tack, för awarden, smickrande , men jag för aldrig sånt vidare pga av tidsbrist. Men tack iallafall :)
Kram
Helena

ps vill gärna se lliften...ds

Vixen sa...

Tack så mycket för awarden :)

Kamilla sa...

Grattis till awarden :)
Härligt med tak över huvudet & ursöta askar :D

Li@n sa...

Blev jätteglad för en sådan fin award-TACK!

Kram kram
Lian